Yaşım 1 ay sonra 38 olacak yani yaşamadığım ergenliğimin üzerinden takribi bir 15 ile 20 sene arası geçti.12 yaşında bir oğlum var  ve bence ergenliğin daha şimdiden nirvanasını yaşıyor.nasıl mı ? bir kere sürekli mutsuz olacak bir şey  buluyor. beş dakika önce sahip olsa mutluluktan çıldıracağı şeye,beş dakika sonra hiç mutlu olamayacağına karar veriyor.sürekli yemek yiyor,tabii olmazsa olmazımız cevap veriyor.o pabuç kadar diline 45 numara pabuçla vurasım geliyor.hep bir bıkma hali var,hep bayık.sanki adam bütün gün sırtında cuval taşımış yorgunluktan bitmiş gibi yürüyor.bana kalsa bitki bile durduğu yerde ondan daha çok çalışıyor.hiç olmazsa fotosentez yapıyor.sürekli bir üflemesi var.evet bildiğin üff lüyor herşeye…mesela 

_ can odanın ışığını kapatır mısın?

_üffff anne yaaa      ya da 

can yemek hazır oğlum hadi sofraya…

_üfffff tamammmm anne yaaaa

sürekli bu konuşma.birde ders çalış dediğimde aman allahım,o suratı 8 şiddetinde deprem olmuş gibi sallanıyor. o zaten tehlikeli bir cümle DERS ÇALIŞ.. tabii ergen olduğumuz için ruh halimiz de biraz dengesiz,bazen de ben birşey söylemeden oturup ders çalışıyor allah var şimdi hakkını yemeyeyim oğlumun.dışarı çıkıyoruz avm ye gidiyoruz ben bir şey bakamam zaten imkansız üffler çoğalıyor sonra..ilk adresimiz d&r dan 3 saat çıkamıyoruz..önce kısa bir kitaplara göz atıp direk oyun bölümüne dalıyoruz ve çıkamıyoruz evde playstatıon yok ama en son hangi oyunları cıkmış bakıyoruz sonra mutsuz bir şekilde tekrar üff leyerek eve dönüyoruz çünkü keşke bizimde playstatıon umuz olsa..tabii bu arada anne olarak ben ne yapıyorum sıkılmıyorum sabırla bekliyorum…

          peki ahu bu ergenliğin iyi bir şeyi yok mu? yemek ve üfff ler dışında..yok kardeşim ben daha görmedim gören bilen varsa allah rızası için bana da söylesin ..ben annelik vazifemi yapıyor ve size haber veriyorum.önleminizi alın artık.yok canım çocuğunuza önlem alamazsınız,kendiniz için diyorum..artık bir sinir terapisine mi  gidersini,yoga mı yaparsınız,sakinleştirici ilaç mı alırsınız,içinizde ki polyanna yı dışarı çıkarmaya mı çalışırsınız bilemem..orası size kalmış..yaklaşık 24 yaşına kadar sürüyomuş kaçın bence benden haber vermesi…:))))))))))))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: